Η Amazon αναβιώνει το κανάλι αγορών της με ένα μεγαλύτερο εύρος

May 9, 2019 | | Post a Comment

Το Amazon Live ζωντανεύει τώρα τεχνολογία, παιχνίδια και οικιακά προϊόντα πάνω από τη μόδα.

Η Amazon δεν παραιτείται από ζωντανές ροές αγορών μόνο και μόνο επειδή η πρώτη της προσπάθεια έπεσε επίπεδη. Ο γίγαντας του Διαδικτύου ξεκίνησε πρόσφατα το Amazon Live, ένα κανάλι ροής με πολύ μεγαλύτερο εύρος. Όπου η παλιά Style Code Live ήταν μια ενιαία εκπομπή αφιερωμένη στην ομορφιά και τη μόδα, η Live περιλαμβάνει μια ποικιλία από παρουσιάσεις που παρουσιάζουν προϊόντα που κυμαίνονται από τεχνολογία έως οικιακά αντικείμενα. Υπάρχουν μερικές εκθέσεις με ειδικούς οικοδεσπότες, αλλά μερικοί διοικούνται από τα ίδια τα εμπορικά σήματα – η μάρκα ομορφιάς Grace & Stella φιλοξένησε ένα τμήμα όπως γράψαμε αυτό.

Η αλληλεπίδραση παίζει μεγάλο ρόλο. Μπορείτε να ζητήσετε από τους κεντρικούς υπολογιστές ερωτήσεις όπως θα κάνατε μέσω μιας εφαρμογής όπως το Instagram, είτε είστε στον ιστό είτε χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για κινητά Amazon. Τα ίδια τα εμπορικά σήματα, εν τω μεταξύ, έχουν πρόσβαση σε μια νέα (και επί του παρόντος iOS-only) Live Creator app για την εκπομπή, τη συνομιλία και την παρακολούθηση της επιτυχίας των εκπομπών τους.

Αυτή τη στιγμή έχει περιορισμένη εμβέλεια. Η ειδική ενότητα Live εμφανίστηκε μόνο στην εφαρμογή για κινητά αυτήν την εβδομάδα, για παράδειγμα. Ενώ πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο μπορούν να παρακολουθήσουν, οι εταιρείες πρέπει να είναι Αμερικανοί επαγγελματίες πωλητές που έχουν εγγραφεί για το Amazon Brand Registry. Απαγορεύει ρητά τα ζώα από το Χονγκ Κονγκ και την ηπειρωτική Κίνα sammenligne.

Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτό θα επιτύχει, αν και η πιο περιεκτική στρατηγική θα μπορούσε να σκαρφαλώσει σε περισσότερους θεατές. Εάν δεν υπάρχει τίποτα άλλο, δείχνει την πρόσφατη εστίαση της Amazon στις προτάσεις αγορών – η εταιρεία ξέρει ότι ο τεράστιος κατάλογός της μπορεί να είναι εκφοβιστικός και στοιχηματίζει ότι μια ώθηση προς τη σωστή κατεύθυνση μπορεί να σας οδηγήσει να αγοράσετε πράγματα που διαφορετικά θα χάνατε.

Ακόμη και σε αυτές τις σκοτεινές σε απευθείας σύνδεση στιγμές, υπάρχουν μέρη στο διαδίκτυο που καταφέρνουν να λάμψουν και να μας προσφέρουν κάποια μορφή ψηφιακής λύτρωσης. χώρους όπου θέλουμε να μείνουμε και να οικοδομήσουμε νέες μορφές κοινότητας.

Το Amazon Live δεν είναι ένα από αυτά τα μέρη.

Η υπηρεσία media streaming που μοιάζει με QVC και είναι soft-launched στις κινητές εφαρμογές του Amazon, με κρυφές λειτουργίες στο διαδίκτυο και για πρώτη φορά ανακαλύφθηκε από την TechCrunch, προσφέρει ένα καρουζέλ με παρουσιαστές που περιγράφουν λεπτομερώς όλους τους τρόπους με τους οποίους ένα χαρακτηρισμένο προϊόν θα βελτιώσει τη ζωή τους.

Μια συνοδευτική εφαρμογή του Amazon Live Creator, που κυκλοφόρησε στις 7 Φεβρουαρίου, δίνει την εξουσία να “ζωντανεύουν απευθείας στο Amazon.com και το Amazon mobile app”.

Υπάρχουν τέσσερα “ζωντανά” κανάλια στη σελίδα amazon.com/live (μαζί με μερικές δωδεκάδες “πρόσφατα ζωντανά”). Περιλαμβάνουν το Review Revue, ένα είδος μεταμοντέρνου infomercial που χαρακτηρίζει τους ηθοποιούς που διαβάζουν αυτό που φαίνεται να είναι το Amazon (για παράδειγμα, ένας από τους ηθοποιούς διαβάσει μια κριτική πελάτη ενός αδιάβροχου τηλεφώνου.)

Είναι δύσκολο να βρεθεί όμως ο τόνος της εκπομπής που ενθαρρύνει τους καταναλωτές. Άλλωστε, εάν επιλέξετε να αγοράσετε το προϊόν, η αναθεώρησή σας μπορεί να καταλήξει ως ζωοτροφή για το Review Revue.